علی مالمیر

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/30

علی مالمیر (عضو هیات‌علمی)

ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر روش تدریس فعالیت-محور مبتنی بر فناوری بر توسعه دانش واژگانی و مهارت خواندن در زبان خارجه
    لیلا خطیبی 1402
  2. مقایسه تاثیر سه نرم¬افزار ELSA Speak، FluentU و Duolingo بر توانایی تشخیص و فراخوانش رابطه صورت و معنای کلمات در زبان خارجه
    الهام امینی 1402
  3. مقایسه تاثیر دو روش فشرده و با فاصله خواندن متون انگیسی و جملات مثال در یادگیری و یادآوری واژگان زبان دوم
    علی صفری 1400
  4. نگرش نسبت به تعامل و انواع فعالیت های تعاملی به عنوان عامل پیش بینی کننده مهارت صحبت کردن و تمایل به برقراری ارتباط: بررسی در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی زبان آموزان ایرانی
    حسین غلامی 1400
  5. تاثیر ابزارها و برنامه های واژگانی بر توسعه واژگان اصلی آکادمیک در زبان انگلیسی
    یاسمن ایروی 1400
  6. نحوه ی تعامل بین واکنش, بافت تولید کلام و منابع زبان شناسی موجود در زبان دوم و تاثیرات آن ها بر تولید تقاضا و نپذیرفتن تقاضا
    نیلوفر تاجی 1399
  7. عوامل موثر، موانع و مزایای استفاده از ترجمه به زبان اول در توسعه واژگان زبان دوم
    ساحره اصلانی خواجه غیاثی 1399
  8. تاثیر تعاریف انگلیسی، پر کردن جاهای خالی و تمرین های جمله نویسی در اکتساب، به یادآوری و استفاده ازکلمات هم نشین واژگانی و دستوری
    نسترن پرهیزکاری 1399
  9. تاثیر بسامد کلمه اصلی، کلمات همنشین، و تناسب معنایی کلمات با ترجمه زبان اول بر تولید همایندهای فعل پایه زبان انگلیسی در بین زبان آموزان ایران
    شیوا رضایی 1399
  10. تاثیریادگیری چند رسانه ای زبان آموز - محور و معلم - محور بر دانش شناختی و تولیدی قفل های تک کلمه ای و چند کلمه ای زبان انگلیسی
    سیدامیرحسین زرآبادی 1399
  11. زمان مناسب برای اموزش مستقیم لغت در زبان دوم : قبل ، حین و بعد از تجربه یادگیری معنى محور
    قتیبه یوسف 1398
  12. تاثیر خواندن، خواندن همراه شنیدن، شنیدن، شنیدن به همراه مشاهده کردن بر روی اکتساب، به خاطر سپاری و استفاده از واژگان تک کلمه ای و چند کلمه ای در زبان دوم
    پروانه عیوضی اغبلاغ 1398
  13. تاثیر ارزشیابی پویا بر درک کاربردشناسی زبان اموزان زبان دوم
    پریسا مظلوم 1398
  14. تاثیر استفاده از راهکارهای تمرکز، بازیابی، و تولید واژگان جدید بر یادگیری و به خاطر سپاری واژگان زبان دوم
    سمیه رحمنی 1397
  15. زبان تخصصی علوم و فناوری ( ای اس تی ) برای دانشجویان دوره ی کارشناسی مهندسی مکانیک، استنباط زبان شناسان اساتید و دانشجویان از نیازهای هدف و نیازهای آموزشی
    مهسا باقری 1396