لیلا گل پور

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/30

لیلا گل پور (عضو هیات‌علمی)

ادبیات و علوم انسانی / زبانشناسی و آزفا

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تدوین و ارزیابی درسنامه کارکرد محور برای آموزش مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان فارسی به فارسی آموزان غیر ایرانی «سطح میانی»
    ندا نوریانی 1401
  2. تدوین و ارزیابی درسنامه کارکرد محور برای آموزش مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان‌فارسی به فارسی‌آموزان غیرایرانی سطح پایه
    زهرا عقبی 1401
  3. بررسی ارتباط میان جو یادگیری کلاس و انگیزه ی فارسی آموزان برای فعالیتهای کلاس
    زهرا افلاطونی 1400
  4. تاثیر تصحیح آزمون درک واژه به صورت خود ارزیابی و همتا ارزیابی بر یادگیری فارسی آموزان غیر ایرانی
    مریم اکثیری 1400
  5. بررسی مقایسه ای رویکردهای آموزشی ارتباطی و شنیداری زبانی در تقویت مهارت شنیداری غیرفارسی زبانان بر اساس انگاره پیچیدگی
    مرتضی ابراهیمی 1400
  6. ویژگی های مدرس کارآمد زبان فارسی از دیدگاه فارسی آموزان غیر ایرانی
    انیس کشاورزافشار 1399
  7. بررسی چگونگی آموزش استعاره به غیر فارسی زبانان بر پایه ی دیدگاه شناختی
    مینو امانی 1399
  8. تحلیل نارسانویسی املای فارسی آموزان چینی زبان بر پایه دیدگاه شناختی
    زهراسادات موسوی 1399
  9. بررسی تاثیرات تداخل واژه های عربی بر یادگیری زبان فارسی عربی زبانان
    هبه عیسی 1398
  10. تحلیل خطاهای نوشتاری فارسی آموزان عرب زبان در کاربرد اسم فارسی بر اساس الگوی چهارتکواژ
    بتول احمد 1398
  11. بررسی مقایسه ای ظرفیت فعلی در متون فارسی کتاب های درسی: مطالعه موردی کتاب های علوم تجربی و مطالعات اجتماعی پایه سوم برپایه دستور وابستگی
    بهاره سادات هاشمی 1398