رجب اسفندیاری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/30

رجب اسفندیاری (عضو هیات‌علمی)

ادبیات و علوم انسانی / زبان انگلیسی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تحقیق پیکره ای نفی در چکیده ی مقالات پژوهشی علوم نرم و سخت
    مه گل حاجی فرجی 1401
  2. بررسی سیاست های سازمانی و معیار های آموزشی در بهبود دانش نوشتاری دانشجویان ایرانی آموزنده ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
    فاطمه بهرامی 1401
  3. مهارت نوشتاری زبان دوم و حافظه ی فعال: تاثیرات مختلف انواع تسک در موقعیت های گوناگون
    سیده رضوان چراغی 1401
  4. تاثیر سبک نگارش بر کاربرد قواعد صرف زبان انگلیسی در میان زبان اموزان ایرانی
    هاجر جعفری 1399
  5. مقایسه ی ساختار های اسنادی (کلفتینگ) در متون آکادمیک میان بومی زبانان و غیر بومی زبانان انگلیسی تحقیق پیکره ای
    امیرمحمد یوسفی 1399
  6. آیا انتخاب موضوع نگارش تاثیری بر پیچیدگی ساختاری، درستی گرامر و تنوع کلمه ای در دانش آموزان ایرانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد میگیرند، دارد؟
    نیلوفر صادقیان قهفرخی 1399
  7. مقایسه ی رفتارهای نقل قولی بین دو رشته فرهنگ ژانر و جنسیت: تحقیق پیکره ای
    سحر صالح 1399
  8. رهنمود های طراحی سوالات چند گزینه ای: دیدگاه و نگرش معلمان زبان انگلیسی در ایران
    مهدی گنجی 1399
  9. بررسی رابطه ی بین اشتیاق به برقراری ارتباط، تصویر خوددلخواه، استقلال یادگیرنده و نیازهای زبان آموزان در جامعه هدف.
    سپیده حسانی 1398
  10. وجهه در ا نشا های زمانبندی شده و غیر زمانبندی شده دانشجویان ایرانی که انگلیسی را به عنوان زبان خارجی مطالعه می کنند: تاثیر ژانر و سطوح زبانی.
    حنانه شریفی 1397
  11. خصوصیات روان سنجی تست های سه، چهار، و پنج گزینه ای: آیا ویژگی های شخصیتی آزمون شونده ها تفاوت ایجاد می کند؟
    فاطمه خالقی جامخانه 1397
  12. انتظارات و تجربیات اساتید و دانشجویان آموزش زبان انگلیسی پیرامون مهارت نگارش آکادمیک در ایران
    فاطمه جهانی کلیشمی 1396
  13. بررسی مقابله ای متادیسکورس در قسمت نتیجه مقالات انگلیسی رشته فیزیک متعلق به نویسندگان فارسی زبان و انگلیسی زبان
    زرین خطیبی 1396
  14. بررسی کلمات کلیدی رساله های دکتری در زبانشناسی کاربردی: تئوری و عملی.
    شهین آرمان فر 1396
  15. نیازهای ارزیابی معلمان زبان انگلیسی ایرانی:دیدگاه دانش ارزیابی
    آسو پیری 1396
  16. تفاوت های سختگیری در سطوح مختلف در میان ارزیابان هم سطح
    شهلا رسولی 1396
  17. مطالعه ترکیبی سواد دیجیتالی و گرایش به تفکر انتقادی میان معلمان زبان انگلیسی در ایران
    مجید رحمانی 1396
  18. بررسی ارتباط میان صفات شخصیتی ، مقیاس های سنجش و ارزیابی ژانر و تاثیرات ارزیابی افراد ارزیابی کننده درسنجش نوشتار انجام شده توسط افراد ارزیاب
    مریم احمدی 1395
  19. بررسی ارتباط تیب های شخصیتی با عملکرد زبان آموزان وتستهایc-Testو – Elide test cloze
    شبنم رادفر 1395
  20. بررسی توانش آزمون سازی اساتید رشته بان انگلیسی در مقابل اساتید سایر رشته دانشگاهی
    راضیه نوری 1394
  21. بررسی مقایسه ای genre besed قسمت بحث مقالات تحقیقاتی
    زینب آریاراد 1394
  22. بررسی حوزه ای بسته های واژگانی از لحاظ تعدد کثرت، نوع ساختار و عملکرد
    فاطمه بربری 1394
  23. رابطه بین استقلال معلم و رضایت شغلی وخستگی مفرط معلم
    مهدی کمالی 1394
  24. تهیه و تدوین پیکره اقتصادی و تهیه لیست واژگان اقتصادی
    الهه احسانفر 1394