Navigation

  • Skip to Content
  • صفحه اصلی دانشگاه
  • سایت قدیمی
  • میز خدمت الکترونیک
  • پذیرش دانشجوی بین الملل
  • پایگاه خبری
  • FA
  • AR
  • آشنایی با دانشکده
    • معرفی و تاریخچه دانشکده
    • مدیریت دانشکده
    • روسای پیشین
    • فضاها و امکانات عمومی دانشکده
    • گالری تصاویر دانشکده
  • افراد
    • اعضای هیأت علمی فعال
    • بازنشستگان دانشکده
    • یاوران علمی (همکاران)
  • گروه های آموزشی
    • گروه زبان و ادبیات فارسی
    • گروه زبان و ادبیات عربی
    • گروه فلسفه
    • گروه تاریخ
    • گروه زبانشناسی و آزفا
    • گروه آموزش زبان انگلیسی
  • آموزش
  • پژوهش
    معاونت پژوهشی و اموربین الملل
  • نشریات علمی
    نشریه علمی لسان مبین نشریه علمی فلسفه غرب فصلنامه تاریخ روستا و روستانشینی در ایران و اسلام پژوهش‌های میان رشته‌ای زبان و ادبیات فارسی Journal of Modern Research in English Language Studies
  • انجمن های علمی
    انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی انجمن علمی زبان و ادبیات عربی انجمن علمی فلسفه انجمن علمی تاریخ انجمن علمی زبانشناسی و آزفا انجمن علمی آموزش زبان انگلیسی مترجمی زبان و ادبیات عربی مترجمی زبان انگلیسی
  • آزمایشگاه های آموزشی
    آزمایشگاه زبان و ادبیات عربی آزمایشگاه زبانشناسی آزمایشگاه آموزش زبان انگلیسی
بستن جستجو

پروفایل استاد - دانشکده ادبیات و علوم انسانی

menu
Home Professional Service Articles Courses Theses Books Awards
Hussein Meihami

Assistant Professor

Update: 2025-05-21

Hussein Meihami (Faculty Member)

Faculty of Literature and Humanities / Department of English Language Translation

Master Theses

  1. A Self-Determination Theory to the Role of Action Research in Motivating EFL Teachers to Use CALL
    Pouya Ramezanlou 2024
  2. Exploring the Role of a TPACK-Based Model of EFL Teacher Preparation inDeveloping Student-Teachers' Professional Agency in CALL
    Hamidreza Vafayi 2024
  3. EFL Student-Teachers' Emotional Vulnerability and Emotion Regulation in a Situated CALL Teacher Education Program: Conseptualizing EFL Student-Teachers' Emotional Identity
    Behrokh Abdoli 2024
  4. Exploring Iraqi EFL Teachers' Beliefs and Practices aboutTeaching Creatively: Probing Their Challenges to "Think Out ofthe Box"
    2024
  5. An Ecological Perspective into the Role of Case-Based Instruction in Developing EFL Student-teachers Agency
    Yasaman Sadat Haj seyed javadi 2024
  6. Developing EAP Teachers' Professional Identity in the Third Space Through a Professional Learning Community
    Mobina Agharezaei 2024
  7. The Role of Cullturally Responsive Teaching Programmes in EFL Teachers' Professional Identity Development: Exploring Affiliation, Attachmant, and Autonomy
    Mahdi Nazarboland 2023
  8. Exploring the Creative Content of ELT Textbooks in Inner, Outer, and Expanding Circle Countries: An Investment Theory of Creativity
    Hamidreza Tajabadi 2023
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • فناوری اطلاعات
  • آزمایشگاه‌ها
  • بنیاد حامیان
  • پرتال کتابخانه
  • تماس با ما

پیــوند ها و دسترسی‌های ســریع

  • بیانیه صيانت از داده ها و حفاظت از حريم خصوصی كاربران
  • توافقنامه سطح خدمات
  • پرتال بین المللی امام خمینی (ره)
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
  • جهاد دانشگاهی استان قزوین
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی
  • بنیاد ملی نخبگان
  • شبکه آزمایشگاه ها و کارگاه های علمی و تحقیقاتی ایران(شاعا)
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
ایتا

ایتا

سروش

روبیکا

آپارات

اینستاگرام

تلگرام

لینکدین

فیسبوک

ارتباط با دانشگاه

نشانی

قزوین، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، سازمان مرکزی

تلفن

9 - 02833780021

دورنگار

02833780084

کدپستی

34148-96818

پست الکترونیک

pr.office@ikiu.ac.ir
© Imam Khomeini International University, All rights reserved. Design by Sain